Διαφημιστική καμπάνια στους μηχανισμούς της Google μπορεί να εφαρμοστεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα πάντα με το προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτει ο εκάστοτε διαφημιζόμενος, το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται, τους πόρους που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει και τέλος τους διαφημιστικούς στόχους που θέλει να πετύχει.
Η πρώτη επιλογή που θα κληθεί κάποιος να κάνει είναι ο σκοπός που θέλει να πετύχει μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας που θα εφαρμόσει. Για παράδειγμα αύξηση επισκεψιμότητας ιστοτόπου ή αύξηση πωλήσεων, αναγνωρισιμότητα επωνυμίας (brand) και άλλα. Αμέσως μετά μπορεί να επιλέξει τον τύπο της καμπάνιας που εξυπηρετεί το σκοπό του όπως παρακάτω.