Διαφημιστική καμπάνια στους μηχανισμούς της Google μπορεί να εφαρμοστεί με διάφορους τρόπους, ανάλογα πάντα με το προϊόν ή την υπηρεσία που διαθέτει ο εκάστοτε διαφημιζόμενος, το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται, τους πόρους που είναι διατεθειμένος να δαπανήσει και τέλος τους διαφημιστικούς στόχους που θέλει να πετύχει.

Η πρώτη επιλογή που θα κληθεί κάποιος να κάνει είναι ο σκοπός που θέλει να πετύχει μέσω της διαφημιστικής καμπάνιας που θα εφαρμόσει. Για παράδειγμα αύξηση επισκεψιμότητας ιστοτόπου ή αύξηση πωλήσεων, αναγνωρισιμότητα επωνυμίας (brand) και άλλα. Αμέσως μετά μπορεί να επιλέξει τον τύπο της καμπάνιας που εξυπηρετεί το σκοπό του όπως παρακάτω.

  1. Καμπάνια μέσω του δικτύου αγορών
  2. Καμπάνια μέσω του δικτύου προβολής
  3. Καμπάνια αγορών
  4. Καμπάνια βίντεο
  5. Καμπάνια εφαρμογών
Διαφημιστική Καμπάνια

Το επόμενο βήμα είναι σύνδεση του δυνητικού κοινού με την εκάστοτε επιχείρηση και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της. Εδώ ξεκινά η έρευνα για λέξεις κλειδιά που περιγράφουν την επωνυμία, το προϊόν ή την υπηρεσία και η μηχανή αναζήτησης επιτυγχάνει τη σύνδεση. Η σύνδεση θα επιτευχθεί μόνον με τις αγοραστικές ομάδες που έχουμε επιλέξει εμείς. Για παράδειγμα ο διαφημιζόμενος, μπορεί να φωτογραφίσει το αγοραστικό κοινό που απευθύνεται βάσει γεωγραφικής θέσης ηλικιακής ομάδας, φύλο ή ακόμα και τη συσκευή που χρησιμοποιεί, κινητό, τάμπλετ ή ηλεκτρονικό υπολογιστή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις καμπάνιες διαφήμισης, τον τρόπο λειτουργίας, τους σκοπούς, το κόστος και τη στόχευση του κοινού που σας ενδιαφέρει πατήστε εδώ.

Διαφημιστική καμπάνια, πως λειτουργεί σε 3 απλά βήματα..

Ερευνα αγοράς

Βήμα πρώτο

Εκπόνηση έρευνας προϊόντων ή υπηρεσιών, επιλογή λέξεων κλειδιών βάσει της έρευνας & δημιουργία σχετικής λίστας λέξεων ή φράσεων.

Εκτίμηση κόστους

Βήμα δεύτερο

Έκδοση αναφοράς value for money. Σύγκριση κόστους διαφήμισης και αναμενόμενων αποτελεσμάτων με γνώμονες το προηγούμενο έτος & το δυνητικό κοινό.

Βελτιστοποίηση καμπάνιας

Βήμα τρίτο

Έναρξη PPC καμπάνιας. Μηνιαία παρακολούθηση απόδοσης & βελτιστοποίηση. Εισαγωγή σε CPM & CPA στρατηγικές για ελαχιστοποίηση του κόστους.

Τύποι καμπάνιας και στόχοι

Search magnifier icon 2

Δίκτυο αναζήτησης

Εμφάνιση στα αποτελέσματα που σχετίζονται με τις "λέξεις κλειδιά" που έχουν οριστεί στην καμπάνια. Εμφάνιση δυναμικών ή μόνο με κείμενο αναζητήσεων.
Speaker icon

Δίκτυο προβολής

Γνωστό ως remarketing. Στοχευμένη προβολή μπάνερ σε "έτοιμο" αγοραστικό κοινό που αναζήτησε στο παρελθόν παρόμοια προϊόντα με τα διαφημιζόμενα.
Shopping Basket icon

Καμπάνια Πώλησης

Αφορά περισσότερο ιδιοκτήτες καταστημάτων λιανικής. Σκοπός είναι η προώθηση των αποθεμάτων & η αύξηση των πωλήσεων μέσω του google merchant.
Android icon

Καμπάνια εφαρμογών

Προώθηση σε διάφορα δίκτυα της Google, με βίντεο, εικόνα & CTA τεχνικές marketing. Αυτοματοποιημένη λειτουργία για βέλτιστα αποτελέσματα.
Video Camera icon

Καμπάνια Βίντεο

Διαφήμιση στο δίκτυο της Google & του You Tube μέσω βίντεο με διάφορους τρόπους. Όπως βίντεο εντός & εκτός ροής με δυνατότητα παράβλεψης ή όχι.

Μηνιαία Προγράμματα Διαφημιστικής Καμπάνιας

Basic Καμπάνιες

200
Μηνιαίως
  • Έρευνα για λέξεις κλειδιά
  • Δημιουργία 1 Καμπάνιας
  • Δημιουργία 5-10 διαφημίσεων
  • Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων
  • Δημιουργία 5-10 γραφιστικών
  • Έκδοση αναφοράς στόχου
  • Παρακολούθηση καμπάνιας
  • Έκδοση μηνιαίας αναφοράς
  • Βελτιστοποίηση καμπάνιας

Standard Καμπάνιες

300
Μηνιαίως
  • Έρευνα για λέξεις κλειδιά
  • Δημιουργία 1-2 Καμπάνιες
  • Δημιουργία 10-20 διαφημίσεων
  • Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων
  • Δημιουργία 10-20 γραφιστικών
  • Έκδοση αναφοράς στόχου
  • Παρακολούθηση καμπάνιας
  • Έκδοση μηνιαίας αναφοράς
  • Βελτιστοποίηση καμπάνιας

Premium Καμπάνιες

400
Μηνιαίως
  • Έρευνα για λέξεις κλειδιά
  • Δημιουργία 3-4 Καμπάνιας
  • Δημιουργία 50 διαφημίσεων
  • Συγγραφή διαφημιστικών κειμένων
  • Δημιουργία 50 γραφιστικών
  • Έκδοση αναφοράς στόχου
  • Παρακολούθηση καμπάνιας
  • Έκδοση μηνιαίας αναφοράς
  • Βελτιστοποίηση καμπάνιας